27 Ekim 2011 Perşembe

FASULYE SALATASI

Sevgili Filiz, sayfada görüp denediğim,labneli salatayı izninle ben fasulyeli olarak değiştirdim :)hem kolay hem leziz salatamızın tarifine geçelim...Tarif için tşkler Filiz'ciğim...
---------------------------------------
MALZEME:
1/2 kg. taze fasulye
1 kase kornişon turşu
1 kase haşlanmış mısır
1 demet dereotu
400.gr. labne peyniri
5 yem.kaş.mayonez
tuz
2 yem.kaş.yoğurt(ben ekledim)
YAPILIŞI:
Fasulyeler küçük küçük doğranıp haşlanır..Peynir,mayonez,yoğurt ve tuz karıştırılır,soğuyan fasulye,dereotu,mısır ve turşularla karıştırılarak servis tabağına koyulur,buzdolabında bir kaç saat bekletilip servis yapılır....






7 yorum:

yeşim dedi ki...

eline sağlık canım nefis görünüyor.güzel bir gün diliyorum.çok öpüyorum.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Balparem hayırlı cumalar ellerine sağlık enfes bir salata öpüyorum ko
caman...

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

misafir sofrası için güzel bir ikram ellerinize sağlık...

LeylaK dedi ki...

ohh yoğurtlu yoğurtlu nefis olmuştur. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler

bırtutamkekik dedi ki...

çok farklı ve hoşş bir tarifff:)
ellerine salık canısı...
kucak dolusu sevgilerimle:)

Özgen dedi ki...

Eline sağlık bayıldım doğrusu hem de çok doyurucu sevgiler...

İhlamurcum dedi ki...

Çok değişik duruyor, elinize sağlık