7 Ağustos 2009 Cuma

VİŞNELİ PASTA




Keyifle yapıp afiyetle yediğimiz bir pasta var bu gün sırada ....Vişneli,jöleli tam yaz pastası inanmıyormusunuz o halde sizde deneyin :)
Tarif Gülcan (tşkler arkadaşım) ama ben biraz değişiklikler yaptım....
MALZEME:
3 adet yumurta
1 su.bar.şeker
1/2 su.bar .yoğurt
1,5 su.bar.un
3 yem.kaş.nişasta
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
vişne(çekirdeği alınmış)
KREMA:
2 su.bar.süt
200 gr.krema
3 yem.kaş.nişasta
1paket vanilyalı puding
ÜZERİNE:
vişneli jöle
vişne
YAPILIŞI:
Yumurta ve şeker çırpılır,diğer malzemeler koyulup karıştırılır,en son vişneler eklenir ve yağlanıp unlanmış kelepçeli kalıba dökülür.
Krema pişirilir,soğuyan kekin üzerine dökülür(biraz katı oluyor )kremanın üzerine vişneler dizilir,jöle tarife göre hazırlanıp üzerine yayılır...
Pasta bir gece buzdolabında dinlendirilip servis yapılır....
Ne zamandır tarif veremiyordum ohhh be :)

13 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

yaz geldigi zaman aksatiyoruz bloglari canim bende cok ara verdim
Pastan tam yaz pastasi harika gorunuyor ellerine saglik
Bir dilim alsaydim bende oh be derdim valla
sevgiler afiyet olsun

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım çok severim limonun ve işnenin mayhoş tadına ellerine sağlık harika gözüküyor

nurşen dedi ki...

Pastanın kokusunu duydum valla,nefisss.Ellerine sağlık,taze taze aldım bir dilim canım.E sizede afiyet olsun :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

jöleden hiç hoşlanmıyorum,ama senin hatrın için seve seve......

aleyna dedi ki...

haticem döktürmüşsün.eline sağlık

Zehra Gürgen dedi ki...

Haticecim harika bir yaz pastası kesinlikle!
Deneneceklere alındı bile!!
ellerine sağlık canım :)

sevgiler

fatma dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK SÜPER GÖRÜNÜYOR VİŞNENİN KENDİSİNİ YİYEMİYORUM ÇOK ACAYİP VİŞNELİ HERŞEYİ ÇOK SEVİYORUM BU TARİFİDE DENİYECEM KALIBIN BÜYÜKLÜGÜ NE KADAR

KİZHATCE dedi ki...

tşkler filiz ciğim,tabaktaki dilimi al lütfen:)artık ara verme dön aramıza,sevgiler...

sağol pembişim,sevgiler....

tşkler nurşen ciğim,yüreği kocamannn arkadaşım benim:)

tşkler nunu cuğum,tatil nasıl gidiyor,öpüyorum....

sağol toprağım,sevgiler....

tşkler zehra cığım,vişne bitmeden dene lütfen,sevgiler canım...

sağol fatmacığım:)kalıbın büyüklüğü iç içe 2 boy kelepçeli kalıbın büyük olanı,boyutunu bilmiyorum sanırım tüm kalıplar aynı ölçüde,sevgiler ....

Unknown dedi ki...

GÖRÜNTÜSÜ NEFİS...ELLERİNE SAĞLIK HATİCEM GÜLCAN ARKADAŞIMIZIDA TEŞEKKÜRLER GÜZEL TARİFİ İÇİN.. GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

haticeciğim dönüşte görüşmek üzere sevgiler,,güzelikler yolluyorum sana istanbuldan canım..
salı sabah yoldayız kısmetse....
şimdiden hayrlı ramazanlar diliyorum...
allahaısmarladık canım.

nurşen dedi ki...

Kavgagı bir yaprağın üzerine yazmak isterdim, sonbahar gelsin yapraklar dökülsündiye. Öfkeyi bir bulutun üzerine yazmak isterdim, yağmur yağsın bulut yok olsun diye. Nefreti karların üzerine yazmak isterdim, güneş açsın karlar erisin diye. Dostluğu ve seygiyi yenidoğmuş bebeklerin yüreğine yazmak isterdim, onlarla birlikte büyüsün bütün DÜNYA'YI sarsın diye........:)

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Tam yazlık bir pasta olmuş, ellerine sağlık. Harika görünüyor. Sevgiler.

oyaninmutfagi dedi ki...

nefis bir goruntu ellerine saglik iyi geceler