29 Ağustos 2009 Cumartesi

ŞEKERPARE

İftar sofralarında keyifle yerini alacak nefissss bir tatlı...Tarifim İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ.3.e evsahipliği yapan sevgili Sevil'e ,birdemliksohbet.blogspot.a gidiyorrr:)kolay gelsin arkadaşım....
MALZEME:
4 su.bar.un (yetmezse eklenir)
2 su.bar.irmik
4 adet yumurta
2 çay.kaş.karbonat
250 gr.pudra şekeri
250 gr.margarin
1 paket vanilya
portakal veya limon kabuğu rendesi
ŞERBET:
1,5 kg. şeker
1,5 lt. su
çeyrek limon
YAPILIŞI:
Malzeme yoğrularak hamur yapılır,ben içine portakal kabuğu koydum,yassı şekil verdim şerbeti iyi çekmesi için,üzerine yumurta sarısı sürülür,çatalla şekillendirilir , fırına verilir..Şerbet kaynatılır(şeker eriyene dek sadece)soğutulur",tatlı fırından çıkınca hemen üzerine dökülür...

7 yorum:

made in funda dedi ki...

ben de beyılırım şekerpareye.ellerine sağlık canım..

TATESAL dedi ki...

Bayılırım şekerpareye,ellerine sağlık arkadaşım,sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık benimde çok
sevdiğim tatlılardandır.Kocaman öpüyorum...

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

1 haftadır kardeşimle yapalım diyoruz yapamıyoruz. dün dayanamayıp hazır aldık. keşke bu tarifi görüp yapsaymışım. sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık bende dün yaptım ama bakalım nezamana yayınlarım:)))

Adsız dedi ki...

hafif sert çok yumuşak olmayan agızda dagılan bi şekerpare tarifi arıorum acaba bu şekerpare öyle mi kaç haftadır cnm istio ama hiç bi tarife güvenemedm yardımcı olursanız çook sevinirim :)

KİZHATCE dedi ki...

adsız arkadaşım:) bu şekerpare inanılmaz güzel oluyor şerbeti tam çekiyor mmmm :)sevgiler...