19 Ağustos 2009 Çarşamba

ÖDÜLÜM

Beni bu ödüle layık gören arkadaşım Aleyna 'ya http://eviminnesesi.blogspot.com/ çok çok tşkler yüreğine sağlık toprağım:)
Bende bu ödülü sayfamı ziyaret eden tüm dostlarıma gönderiyorum,lütfen sayfanızda yayınlarmısınız,hepinizi çok seviyorum...
Bir kaç gün bana izin verin dostlarım kardeşimin nişan hazırlıkları var sizlere uğrayamayacağım ama hep aklımda olacaksınız,kocamannnn sevgilerimi bırakıyorum...Tüm dostlarıma hayırlı ve bol bereketli bir ramazan geçirmeyi diliyorum.....

11 yorum:

aleyna dedi ki...

canım nişan hazırlıklarında kolaylıklar diliyorum.sanırım senin nişanın.hayırlı ramazanlar.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ödül için tbrk ederim....
ayrıca kardeşininde gözü aydın rabbim tamamını erdirsin...

beyaz mendil dedi ki...

Ödülün için tebrik ederim hayatım.Ben de aldım gidiyorum.Sevgiler

birsence dedi ki...

Ramazanı-ı şerifiniz mübarek olsun.Yüce Allahım yaptığınız duaları ve hayırlarınızı geri çevirmesin..dualarda buluşmak üzere....

Unknown dedi ki...

ödülün için seni tebrik ediyorum hatice.

HÜLYA dedi ki...

CANIM TATLI TELAŞELERİNDE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.. YORUCU OLSA BİLE SONUÇ HARİKA OLACAĞINDAN YORLUDUĞUNU HİSSETMİYOR İNSAN...

ALLAHIM TAMAMINA ERDİRİR İNŞALLAH ÇOOK ÖPTÜM SENİ...

HERKESLERE SELAM KARDEŞİNİ VE MÜSTAKBEL NİŞANLISINI DA ŞİMDİDEN TEBRİK EDİYORUM.

HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM. SEVGİLER CANIM..

HAA UNUTMADAN SAMSUNDA ÇEKİLDİĞİMİZ RESMİ BUGÜN SANA MAİL ATICAM MAİLLERİNİ Bİ BAKIVER OLARMII

ÖPTUUUM DAAA

Sevil Şahin dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3-

HAZIRLAYANLAR

http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com

21 AĞUSTOS 2009 - 5 EYLÜL 2009

tarihleri arasında ben sevil yani http://birdemliksohbet.blogspot.com
sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.
her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,bende zevkle sayfamda yayınlarım...
şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum...
sevgiler
sevil
Not: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,
yoruma bırakmanız önerilir....

TATESAL dedi ki...

Bu ödülü en çok sen hakediyorsun canım...
Hayırlı ramazanlar....

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

canım ödülün için tebrikler hayırlı ramazanlar sevgiler

nurşen dedi ki...

Canım arkadaşım,sevdiklerinle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir ramazan geçirmeni dilerim.
Dostluklarin sevgi ile beslendigi bu Mübarek Ramazan ayinda gönlünün sevgi ile dolup tasmasini dilerim

YAPTAT dedi ki...

Çok kıymetli kizhatce hanımefendi,
Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "Papatya Grubu Yemek Blogları" arasında link vermiştir, selamlar.