30 Eylül 2009 Çarşamba

GÖKKUŞAĞI BÖREĞİ

Merhabalar arkadaşlar,bu aralar sayfamla ve sizlerle çok ilgilenemiyorum üzgünüm ,haftaya erkek kardeşim evleniyor,hazırlıklarla uğraşıyoruz,düğün bitince normal seyrimize dönerim inş. ,sizleri ziyaret edemezsem lütfen kırılmayın.,hepinizi seviyoruuuummm..... MALZEME:
4 adet yufka
2 adet kabak
2 adet havuç
2000 gr.pastırma veya kavrulmuş kıyma
1 kase yoğurt
sıvıyağ(arzuya göre)
1 şişe soda
YAPILIŞI:
Kabak ve havuçlar rendelenir ve yağsız olarak sotelenir...Yağ,soda,yoğurt karıştırılır,ilk yufka serilir arasına iç malzemesi sürülür,2.yufka üzerine yayılır,yine iç malzemesi ve havuçlar yerleştirilir...3. yufka serilir iç malzeme ve pastırma ,4.yufka üzerine koyulur iç malzeme ve kabaklar yayılır ve rulo yapılır...İsterseniz akşamdan hazırlayıp buzdolabında bekletip,pişirmeden dilimleyip tepsiye yerleştirin yoksa içindeki malzeme akıyor,üzerine artıysa iç malzemeden yoksa,yoğurt ve sıvıyağ karışımı sürün,pişirin veeee afiyetle yeyin....

Resimi ters yayınlamışım özür :)

20 yorum:

nartanesiefem dedi ki...

merhaba börek çok nefis görünüyo ellerinize sağlık

HÜLYA dedi ki...

CANIM GERİ SAYIM BAŞLADI SON 10 GÜN İNŞALLAH ALNINIZIN AKIYLA DÜĞÜNÜ YAPIP RAHATA ERERSİNİZ.

ŞİMDİDEN KOLAYLIKLAR DİLİYORUM...

BÖREK NEFİS GÖRÜNÜYOR CANIM.. ELİNE SAĞLIK

ÇOOK ÖPÜYORUM SENİ.. YORMA KENDİNİ SEN... SEVGİYLE KUCAKLIYORUM

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık böreğin harika olmuş öpüyorum...

selin dedi ki...

cok şık bir borek olmus.. pastırma sevmem ama onun yerine baska birsey kullanarak (salam olabilir) deneyecegim ilk fırsatta.. ellerine saglık

atesböcegi dedi ki...

canım düğün hazırlıklarında kolaylıklar ve evlenecek çifte mutluluklar dilerim.ne harika olmuş böreğin.bayıldım hatçem öpüyorum seni

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

kolaylıklar dilerim hayırlı olsun haticeciğim..
güzel olur bizim düğünler :)))
tıpkı böreğin gibii
sevgiler cnm.

nurşen dedi ki...

Canım tabiiki kırılmayız,yani ben kendi adıma konuşayım :) asla kırılmam.Ayrıca çok güzel günler geçiriyorsundur,tatlı bir telaş seninki.Allah mutlu mesut etsin,sana kolay gelsin arkadaşım.
Gökkuşağı böreği nefis görünüyor.Bende yapmak istiyorum ama kısmet olmadı bir türlü.
Sevgiler

MUTFAKISTAN dedi ki...

Kardesine mutluluklar dilerim canim
Cok heyecanli olmalisin
Bizde yegenimiz evleniyor ayin 17 sinde samsuna geliyoruz.
Borek cok guzel olmus afiyet olsun
Sevgiler..

Sevil Şahin dedi ki...

amanında amanın bu nasıl bir börek böyle ellerine saglık şahane olmuş tatlım
erkek kardeşine şimdiden mutluluklar tatlım
sana kolay gelsin..

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba börek çok guzel elıne sağlık bende sık yaparım sevgıler canım

Adsız dedi ki...

(P.D.Ç.S.Etkinliği45) ev sahipliğini ben yapıyorum. Katkılarınızı beklerim. Sevgiler. Gerekli açıklamaları sayfamda bulabilirsiniz.

yemekdefterim.blogcu

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım şimdiden hayırlı uğurlu olsun rabbim ömür boyu mutlu etsin yeni çiftimizi....
Ellerine sağlık canım bende az önce pastırma aldım buna benzer bir tarifim var onu yapacağıma ama onda kabak yerine ıspanak var...
Ellerine sağlık...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR NEFİS.düğününüz de hayırlı olsun .darısı tüm bekarların başına

cansudere dedi ki...

harika görünüyor ellerine saglık.

Zehra Gürgen dedi ki...

Hatice'cim allah tamamına erdirsin, az kalmış düğün telaşı zordur ama güzel bir telaşe..
Bu böreği çok severim amann hemde pastırmalı off..
ellerine sağlık canım.Çok güzel çok..

sevgiler

made in funda dedi ki...

börek nefis haticeciğim.ellerine sağlık..

eda dedi ki...

selamlar canım arkadasım-öncelikle allah mesut mutlu etsin şimdiden kardeşini-
Börek cok hoş görünmüş ellerine saglık-
Güzel ve içten kalbin içinde saglık diliyorum-
Gecen yorum yazdım yazdım error vermedimi cıldırdım neyse güzel paylaşımlarda hadi kolaylar gelsin arkadasım

Melis dedi ki...

Sunum süper! ellerinize sağlık!

уαѕємiη dedi ki...

oo enfes görünüyor, ellerinize sağlık

sevgiler..

sevgi dedi ki...

ellerinize sağlık blogunuz çok güzel güzel bir hafta dilerim sevgilerimle