8 Nisan 2010 Perşembe

TAVUK ETLİ MİLFÖY BÖREK

Bu böreğin tarifi de 57.P.D.Ç.S.E ,ne Hümeyra'ya gidiyor...
MALZEME:
6 adet milföy hamuru
1 adet yumurta
1 yem.kaş su
1 tavuk göğüs eti
2 yem.kaş sıvıyağ
1 adet soğan
konserve mantar
1 adet kırmızı biber
3 yem.kaş ince kıyılmış maydanoz(ben koymayı unutmuşum:)
1 yem. kaş un
100 ml.krema
tuz
karabiber
YAPILIŞI:
Milföy hamurlarını yağlı kağıt serili tepsiye dizin,kenarlarından 2 cm,bırakıp bıçağın uç kısmı ile kare şeklinde çizin..
Yumurtayı su ile çırpıp hamurların üzerine sürün 200 derece fırında kızarana dek pişirin.Fırından çıkarınca iç kısımlarındaki kareleri çıkarıp soğumaya bırakın...
Tavuk etini küçük karelere ayırarak haşlayın,soğanı küp şeklinde doğrayıp sıvıyağda kavurun...Doğradığınız kırmızı biberleri,tavuk etlerini,mantarı,maydanozu ekleyip 2-3 dak soteleyin,tuz,karabiber ile tatlandırın...
Etlerin üzerine unu ekleyip kavurmaya devam edin,kremayı azar azar ilave edip ocaktan alın karışımı milföylerin üzerine paylaştırıp,servis yapın...


11 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık süper kocaman
öpüyorum...

aleyna dedi ki...

eline sağlık canım.çok güzel bir görüntü.sevgiler

humeyra dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok hoş görünüyor. İştahım kabardı. Neyse ki birazdan ben de bir yere davetliyim. Onlar da börekler hazırlamışlardır herhalde diyerekten evde çok birşey yemedim :) Açım aç :)

Bu arada çok hoş bir etkinliğimiz daha var, bu sefer mideleri değil kalplerimizi doyuralım istedik (İslamın Işığında Etkinliği), katılmak isterseniz "Dua"yla ilgili bir yazı yayınlayıp http://gelibolu17.blogspot.com arkadaşımıza yollayabilirsiniz.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok hoş olmuş,ellerinize sağlık.Denemek isterim.Sevgilerrrrr...

MUTFAKISTAN dedi ki...

AFIYET OLSUN COK GUZEL OLMUS
SEVGILER

umutluhayat dedi ki...

bayılırım milföye.ellerine sağlık canım

Pembe Tatlar dedi ki...

Haticeciğim elelrine sağlık canım sunum süper...

gelibolu17 dedi ki...

canım nasılsın.böreğinden aldım bir parça gidiyorum.ellerine sağlık,sevgiler

esra dedi ki...

KISSS HATÇEEE..HANİ BENİM SÜTLE TATLIM BEKLİYORUM:)))

Sevil Şahin dedi ki...

Ellerine sağlık nefis olmuş..
sevgiler

Unknown dedi ki...

merhaba

yine tarif süper.

30 mayıstan itibaren samsunda önceden bahsettiğim gibi yeni hayatıma başlıyorum...

sevgiyle kalınnnn