13 Eylül 2012 Perşembe

DUDAK KURABİYE

 Tüm dostlarıma merhabalar :) farkettim ki uzun süredir kurabiye yayınlamamışım :) kurabiyenin tarifini not almışım ama kaynağı yazmamışım ,tarif hangi arkadaşıma aitse beni affetsin lütfen,emeğine sağlık diyorum veee tarife geçiyorum :)
MALZEME:
1/2 paket margarin (yumuşak)
1 çay bar sıvıyağ
2 adet yumurta (akı üzerine)
1 çay bar toz şeker
1 yem kaş sirke
1 tat kaş tuz (silme)
1 paket kabartma tozu
3 su bar un
susam (üzeri için)
YAPILIŞI:
Önce sıvı malzeler karıştırılır sonra kabartma tozu ile karıştırılmış un ilave edilerek hamur yoğrulur...Hamurdan küçük parçalar alınıp oval şekli verilir,çırpılmış yumurta sarısına sonra susama bulanarak kağıt serilmiş tepsiye dizilir...Kurabiyelerin ortası bıçakla yarılarak dudak şekli verilir...Önceden ııtılmış fırında pişirilir...Hem tatlı hem tuzlu bu leziz kurabiyeyi çok seveceksiniz :)....

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık afiyetler olsun öpüyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

görüntüye bayıldım canım.çok güzel olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacım ad da pek çekiciymiş:))))))
hayırlı cumalar..
sevgiler..

made in funda dedi ki...

bunlar tam benlik olmuş.tam ağzıma göre haticeciğim.ellerine sağlık....