8 Eylül 2012 Cumartesi

KAPALI PİZZA

Merhabalarrrr ... Ben geldim :) eee bu tembelliğe bir son vermenin zamanı gelmişti :)....Hepimize güzel bir hafta sonu diliyerek , yaptığımda olumlu puanlar alan ,leziz pizzamı paylaşmak istiyorum,hepinize sevgiler....

 MALZEME:
2 adet yumurta (birisinin sarısı üzerine)
1 su  bar süt (ılık)
1 su bar su (ılık)
1 çay bar sıvıyağ
1 tat kaş şeker
1 paket istant maya(yuvam)
tuz
alasıya un
İÇ MALZEMESİ:
pastırma
ince doğranmış domates (su ve çekirdekleri alınmış)
ince kıyılmış  yeşil ve kırmızı biber
kaşar peyniri tuz
kekik
YAPILIŞI:
Yumurta,sıvıyağ,süt,su,tuz ve şeker karıştırılır,maya koyulur yavaş yavaş un eklenerek özlü bir hamur elde edilir...Hamur mayalanması için üzeri kapatılarak yarım saat ılık bir ortamda bekletilir...Mayalanıp kabaran hamurdan limon büyüklüğünde parçalar alınır unlu bir zeminde yemek tabağı büyüklüğünde açılır...Hamurun yarısın pastırmalar,üzerine diğer malzeler en üste kaşar koyulur ve yarım ay şeklinde kapatılır (hafif olması için içine yağ sürmedim),kenarları bastırılarak birbirine yapışması sağlanır..Hamurlar tepsiye dizilerek 15 dak bekletilir,üzrine yumurta sarısı sürülerek önceden ısıtılmış fırında kızarana dek pişirilir...Sıcak ve ılık afiyetle yenilir.....

5 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK HATCEM..
Senin pidelerin- pizzaların başkadır..

Unknown dedi ki...

Balım nefis ellerine sağlık olsada ye
sem öpüyorum...

ice tea dedi ki...

pastirmali muthis bir pizza olmus.
bizden de size mutlu hafta sonu dilelkleri ile.

sihirlirloklava dedi ki...

afiyetler olsun..uzun zamandır birşeye elimi süremedim..olsa da yesek:))

kalpkurabiye dedi ki...

bu sene yaramadı bize ablacım:)
bi tembellik bi tembellik:)
Allah sonumuzu hayretsin :))
öpüyorum çok..