1 Kasım 2011 Salı

ÇOKOPRENS KURABİYE

Tarifini pastacı kız da görüp not almıştım ,denedim sonuç harika oldu.Gerçekten hem görünüm hem lezzet olarak çokoprens gibi oldular,yiyenler bayıldı :) hemen tarifi vereyim ...
----------------

MALZEME:

250 gr. margarin

1 su.bar. pudra şekeri

1 paket vanilya

1/4 çay.bar sıvıyağ

5 su.bar un (yetmezse eklenir)

-----------

arasına sürmek için nutella

----------

YAPILIŞI:

Hamur yoğrulur

10 dak.dizlendirilir,su bar ile kesilir ve tepsiye yerleştirilir.Tepsideki hurabiyelerin yarısı çöp şiş ile delinir..Önceden ısıtılmış fırında beyaz kalacak şekilde pişirilir...Pişen kurabiyeler soğuyunca aralarına nutella sürülür,üst üste kapatılır veee afiyetle hammm yapılır :)...........

14 yorum:

derya dedi ki...

Balparemmmmmmm ellerine sağlık hani
bana:)))Süper görünüyor öpüyorum koca
man...

** ZEL ** dedi ki...

Ciddi ciddi çokorenses olmuşlar:)
Ellerine sağlık canım,nefis gözüküyorlar..
Afiyet olsun..

MARİFETANE dedi ki...

Özellikle çocuklar için harika bir tarif canım nefis görünüyor ellerine sağlık..

MUTFAKISTAN dedi ki...

COK GUZEL GORUNUYOR CANIM
ELLERINE SAGLIK
SEVGILER

dedi ki...

her zamanki gibi süper görünüyor çokoprens sandım valla ki daha güzeli :))

birtutamkekik dedi ki...

canımm beniimm:))
gerçeğinden farksız bir lezzet olmuş bunlarr:)
ellerine sağlık...
bardakla kesip daha başka bir işlem yapıyormuyuz kenarlarındaki tırtırlı görüntü için?
çok sevimli görünüyorlar...
not alındı..
kısmetse yapayım bayram dönüşü...
gönül dolusu sevgilerimle canısı...
:)

Gelibolu17 dedi ki...

Off çok güzel olmuş canım bunlar ya,ellerine sağlık,gerçek çokoprens gibi olmuş ama büyük :)
iyiyim çok şükür,bu aralar canım bişey eklemek istemiyo sadece,bayram sonu inşallah biriken tariflerimi paylaşırım,,,
öpüyorum seni,sevgiler,selamlar olsun :)

bu arada etkinliğe çalıcam bu çokoprenslerini haberin olsun :)

fatosun mutfagından... dedi ki...

valla aynısı olmuş...ne hoş..ellerine sağlık canım..sevgiler

Şehrinaz dedi ki...

bir kaç sene önce bir arkadaşım tarif etmişti ama hiç denememiştim gerçekten görüntü çokoprens gibi ellerinize sağlık...

Baharatın Kızı dedi ki...

Ayy bayıldım.Ne kadar şık ve gerçek olmuşlar.Ellerinize sağlık;)

Aynur dedi ki...

Kızhatceeee bunları hangi marketten aldın pek güzel görünüyorlar:))?
Haticeciğim eline koluna sağlık nasıl da güzel olmuş bende denemek için tarifini almıştım epey zaman önce şimdi hatırlayamadığım bir blog arkadaşımdan ama hala neden denememişim diye hayıflandım şimdi:(
denemeliyim
Sevgiler canım

Özgen dedi ki...

Vallahi aynı çokoprens muhakkak yapıcam sevgilerimle...

Pembe Tatlar dedi ki...

Offff benim bittiğim an bu andır ablacığım ellerine sağlık bende hemen not aldım en kısa zamanda deneyeceğim:)

Gelibolu17 dedi ki...

selamlar canımcım,nasılsın?
güzel çokoprenslerin şimdi yayında,çok teşekkür ediyorum,ellerine sağlık,öpüyorum seni,iyi geceler sevgiler,selamlar olsun :)

http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2011/11/caykahve-bahane-etkinligi-nerde-kalmstk.html