26 Mart 2013 Salı

BİSKÜVİLİ MUHALLEBİ

Merhaba :) son günlerde sık sık yaptığım tatlımı sizlerle paylaşmak veee sevgili Gülcan'nın etkinliğine göndermek istiyorum....
MALZEME:
1 lt.süt
6 yem kaş un
8 yem kaş tozşeker
125 gr. tereyağ veya margarin
1 paket vanilya
petibör büsküvi(ben kedi dili kullandım)
SOS:
1 paket meyveli veya çikolatalı hazır sos
ben, dağ çilekli tadında  pelte kullandım
---------------------------
veya meyvaları rendeleyip şeker ve nişasta ile sos pişirilir..
YAPILIŞI:
Tereyağ eritilir,un eklenir ve unu kokusu çıkana dek kavrulur...Ocağın altı kısılır,yavaşça süt ve şeker eklenir pişirilir...Vanilya eklenerek mikserle 5 dak çırpılır (sıcakken)....Dilenirse tüm malzeme karıştırılarak  kavurmadan pişirilebilir...Mini tepsiye veya cam fırın kabının dibine bisküvi veya kedi dili dilimlenir,ben ikisiylede denedim sonuç ikisinde de güzel oldu...Bisküvilerin üzerine muhallebi yayılır...Sos pişirilip üzerine dökülür,3 saat dinlendirilir,meyva ile süslenip servis yapılır.......
Tarifini  Cafe portakal'dan not almıştı,paylaşımın için  tşkler arkadaşım....

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Balımmm ellerine sağlık öpüyorum...

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık hafif ve çok lezzetli bir tatlı sevgiler...

Swotpisces dedi ki...

elinize sağlık, pek hoş görünüyor...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

pratik nefis bir tatlı hatta pasta olmuş ellerine sağlık çok şık görünüyor
sevgiler:)

Asiye VURAN dedi ki...

ellerinize sağlık harika görünüyo rsevgilr

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor hafif ve lezzetli sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor hafif ve lezzetli sevgiler:)

mavii dedi ki...

haticemmmm pasta gibi olmus nefiss ay o pelte nasil guzel bisey dimi:))

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Canim eline saglik Mmm harika.

keyiflisofram dedi ki...

Nefis görünüyor ellerine sağlık.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik nefis görünüyor.

kalpkurabiye dedi ki...

ablam ellerine sağlık ne tatlı bi tatlı olmuş bu :)
sevgiler..

gelibolu17 dedi ki...

Canım merhaba,günaydınn :)
ellerine sağlık çok teşekkürler bu güzel pembiş tatlın için,şimdi yayında http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2013/03/biskuvili-muhallebi.html gene beklerim selamlar öpüyorum hoş kal :)