15 Temmuz 2010 Perşembe

ZÜBEYDE'NİN SOFRASI

Kuzenim Zübeyde'nin evinin balkonunda hazırladığı nefis yiyeceklerle dolu sofrasındayız,herşey nefisti eline sağlık canım....Bu sofrada bol kahkaha atılıp,hoş sohbetler yapıldı (laf aramızda iyiki komşular yapılan gürültüden dolayı şikayete gelmediler:):)
Minik köfte ve patates kızartmalı pilav...
Çikolatalı kedi dili ....
Sucuklu,kaşarlı fırın mantar...

Bol malzemeli salata....
Damla çikolatalı kurabiye....
Bulgur köftesi....
Sucuk,ıspanak ve havuçtan yapılmış börek...

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Hamarat kuziler sizi:))Afiyet şeker
olsun canım öpüyorum...

YeMeK vAkTi dedi ki...

zübeydenin ellerine sağlık.Balkonda olması ayrı bir keyif bermiştir bu kadarda sohbet kahkaha daha ne olsun:)

kalpkurabiye dedi ki...

zübeyde hanım çok üzel bir sofra kurmuş.. çikolatalı kedi dillerini ekler zannettim:)) çok güzel görünüyorlr..:))

umutluhayat dedi ki...

o sofrada olmak isterdim.kuzeninizin ellerine sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bereketle dolsun haticeciğim,
çok lezzet dolu bir sofra olmuş
afiyetler sevgiler .

gelibolu17 dedi ki...

hayırlı cumalar canım selamlar

sofrada harika.bak şimdi sabah sabah yapılırmı bu bana?

made in funda dedi ki...

afiyet bal şeker olsun canım..sevgiler.

hdidem95 dedi ki...

ooo hatcem zübeyde hanımın ellerine sağlık nefis bir sofra afiyetler olsun öptüm sevgiler