31 Temmuz 2009 Cuma

HAYDİ PİKNİĞE GİDELİM

MERHABALAR ARKADAŞLAR SEVİL'İN DÜZENLEDİĞİ PİKNİĞİ SİZLERE DUYURMAK ADINA BURADAYIM....BEN GİDEMİYORUM AMA İST'DA OTURAN BLOGCU ARKADAŞLAR LÜTFEN BU PİKNİĞE KATILIP GÖRMEDİĞİMİZ AMA VARLIKLARINI HİSSEDİP MUTLU OLDUĞUMUZ DOSTLARLA TANIŞIN....

SEVİL DİYOR Kİ...........
Sevgili dostlar havalar iyice ısındı bizlerde porselen demlik ailesi olarak bu defa buluşmamızı guzel bir mekanda bir piknik olarak yapalım ve gelen arkadaşlarımıza madem sitemizde bu kadar güzel mamalar yapıyoruz bu yaptıklarımızdan tatmalarını sağlayalım istedik nasıl düşünmüşüz :)Evet dostlar şimdi yapmanız gereken bana pikniğimize katılıp katılamacağınızı belirten bir mail atmak mailde sizlere ulaşabilecegim bir de telefon numarasını belirtirseniz sevinirim .
PİKNİK YERİ: BEŞİKTAŞ YILDIZ PARKI
PİKNİK SAATİ :10:00- 16:00 ARASI
birdemliksohbet@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirisiniz.
11 AGUSTOSA KADAR KATILIM BİLGİSİNİ OLUŞTURMAMIZ GEREKMEKTEDİR .HARİKA SÜPRİZLERİMİZ OLACAK SİZLERE....Pikniğe gelirken yanında güzel mamalar yapıp getirebilirisiniz tabi :) karar sizin ...BU ARADA 1-10 AGUSTOS TARİHİNDE TATİLDE OLUCAM ŞİMDİDEN YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM GELİNCE HEPİNİZE TEK TEK GERİ DÖNÜCEM SEVGİLER

1 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Dualarınızın kabul olması dileklerimle, nice güzel,sağlıklı Kandillere Hatçammmmmmmmm..Öpüyorum en kocamanından canım..



Sevgiler..