25 Temmuz 2009 Cumartesi

İRMİK TATLISI




Tv.de yemekteyiz proğramındaki tatlıyı görünce benim tatlım geldi aklıma mmm hemen yapayım dedim , nasılmı yaptım haydi birlikte yapalım :)
MALZEME:
1 lt.süt
1o yem.kaş. irmik
12 yem.kaş. şeker
2 limon.rendesi
2 yem.kaş.hindistan cevizi
1 paket vanilya
YAPILIŞI:
Süt,irmik,limon rendesi,şeker,vanilya karıştırılarak koyulaşana dek pişirilir,ateşten almadan önce hindistan cevizi eklenir biraz daha pişirilir..Islatılmış minik kakıplara veye büyük kek kalıbına dökülür,buzdolabında bekletilip servis tabaklarına ters çevrilir....Damak tadına göre,meyvalı,sade,çikolata soslu veye tarçınlı servis yapılır....
Sunum benden seçim sizlerin arkadaşlar.....

19 yorum:

fatma dedi ki...

TAM YAZ TATLISI SOĞUK SOĞUK CANIM İSTEDİ

İlknur dedi ki...

Ellerine sağlık.Çok güzel görünüyor.Afiyet olsun...

Unknown dedi ki...

Canımmmmm ellerine sağlık süper olmuş öpüyorum...

karamel mutfak dedi ki...

canım b enim harika görünüyor ellerine salık

Pembe Tatlar dedi ki...

Off canım nasıl çekti ya:))
Ellewrine sağlık canım sunumlar çok şık olmuş..
Mutlu hafta sonları:)

Nilüfer dedi ki...

merhaba;
geçenlerde o kadar aradımki blogunuzu gogleye kizhatcemutfakta yazıyorum çıkıyor ama boş bir arşivi olmayan bir blog açılıyor..
neyse şimdi ulaşabildim size ellerinize sağlık çok nefis olmuşlar..
mutlu pazarlar sevgiler..

aleyna dedi ki...

arkadaşm görntü süper.eminim tadıda öyledir.sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok ferah bir lezzet haticeciğim..
elerine sağlık çok cici gözüküyor :))
iyi pazarlar canım..
afiyetler olsun.

nurşen dedi ki...

Amanda aman irmik tatlı olmuş gelmiş karşımıza ama bir yiyen pişman 'eyvah kilo alcam'diye.Bir yemeyen pişman'tadamadım'diye.Ellerine sağlık canım.İyi pazarlar.

Damak Tadı dedi ki...

Super olmuşlar canım,ellerine sağlık..Yemekteyiz proğramında Salih yapmıştı değilmi??İlk kez yemekteyiz proğramını kaçırmadan izledim de..)))Salih'i tanıdığım içindi..)))

Gönlüne sağlık canım benim..Kocaman sevgilerimi gönderiyorum..Afiyetler olsun ayrıca..)

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık canım harika görünüyorr... afiyetle olsun..

canım benim tansiyon prıblemim olduğu için öyle çok katı diyetler yapamıyorum o yüzden de normalden daha ağır ilerliyor benim diyet sadece kalorili şeylerden uzak kalıp çok aç kalmadan az az yiyerek kilo vermeye çalışıyorum yok sa eriyip bittiğim gibi bir mevzu yok yani 2,5 ayda 7 kilo verdim ki bu bence çok iyi...Ben sürekli masa başı oturarak iş yaptığım için malesef doğumdan sonraki kilolarda öyle çabuk gidemedi. ühhüüü o yüzden eski halime dönmem için biraz çaba sarfetmem gerekti yürüyüşler ve birazcıkta dikkatle kendimce zayıflamaya çalışıyorum .. Sezeryanla doğum olunca göbek kısmı birazcık kalıyo malesef onu ve birazcıkta basenlerden yonttukmuuu tamamadıııır...

canımcım 31 sabahı yola çıkıyorum ama sana dönerken uğramayı düşünüyorum daha bol zamanımız olur diye ağustos 8 veya 9 gibi samsunda olucaz nasipse eş,imin teyzesi orda ona da uğrayacağız .. Ben gelmeden yine ararım seni canım müsaitsen görüşürüz..

aaay sabah sabah ne yazdım ama destan resmen .. affet tatlım çenem düştü galiba hadii öptüm kaçtııım

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Ellerine sağlık, gerçekten sunumları da çok güzel olmuş.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Harika görünüyor.sunumlarına bayıldım.
ellerine sağlık
öpüyorum.

Sevil Şahin dedi ki...

canım benim ellerine saglık
harika olmuş bende hafta sonu yaptım bu sıcaklarda tatlı krizine bire bir :))
sevgiler

hdidem95 dedi ki...

hatcem soğuk soğuk ne güzel olur ellerine sağlık canım öptüm sevgiler

made in funda dedi ki...

haticeciğim tek kelime ile nefis olmuş.akşam akşam canım çekti.harikasın..

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Desteğin ve güzel dileklerin için çook teşekkür ederim. Yokluğumda çok güzel bir sofra paylaşmışsın, afiyetler olsun. Kucak dolusu sevgiler.

sengul dedi ki...

canım siten harika olmuş ellerine kollarına sağlık başka sitelere ihtiyaç duymıcaz!hem bu güzel tariflerle kilolara kilo ekleriz artık:D

şenay dedi ki...

görüntü güzele benziyo hemen yapcam :))