14 Mart 2012 Çarşamba

KARAMELLİ ŞAM BABA TATLISI

Ne olacak benim bu tatlı aşkım bilmiyorum :) bu defa paketlenmiş şam baba tatlısını karamelli yaptım sonuç mükemmek oldu denemeniz tavsiye edilir :) :) Gülcan' cığım etkinliğine bir tarif daha :) :)...
Nasılmı yaptım ,bakalım,paketlerin üzerindeki şerbet için verilen şeker miktarının bir bardağını eritip karamelize yapıyoruz üzerine suyu ve kalan şekeri ekliyoruz,kaynayınca içine hamurları atıyoruz...Şerbeti çeken tatlılarımızı servis tabağına alyoruz soğuyunca ortalarına kaymak koyup afiyetle yiyoruz.....
-----------------
Kemal paşa ve peynir tatlısını da böyle yaptım ,sizde deneyin derim :)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Şam Baba bulsam da ben de yapsam. O kadar severim ki..

Nefis görünüyor canım, ellerine sağlık..

Nigar SARGIN dedi ki...

Valla bu lezzet için diyet bozarım ben ellerine sağlık arkadaşım;) Sevgilerimle;)

Unknown dedi ki...

Balparem nefisssssss ellerine sağlık öpüyorum.

yeşim dedi ki...

enfes olmuş.ellerine sağlık canım.sevgiler.

bırtutamkekik dedi ki...

çokk güzelll!!1
hangi markayı kullandın canım???
ellerine sağlık hatcemm:)
öpüyorumm.
sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık tatlı ablamm:)
tatlı kızdan daha da tatlı oldun bu tatlı aşkın sayesinde başka ne olacaktıki:))

gelibolu17 dedi ki...

çok severim canım şam tatlısını,bunlarında pastanede hazır olanları güzel oluyor bir kez bende böyle yapayım dedimde güzel olmamıştı,bir daha deniyeceğim bakalım canımı istettin şimdi :)
ellerine sağlık çok teşekkürler güzel tatlın şimdi burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/03/karamelli-sambaba-tatls.html yayında,gene gene beklerim,selamlar :)

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Tatlı nefis görünüyor. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

çok güzel görünüyor eline sağlık canım müsadenle izlemeye alıyorum
bende beklerim