12 Nisan 2012 Perşembe

KREMALI HAVUÇLU KEK

Sevgili Hatice'ye havuçlu kek tarifimi gönderiyorum....

MALZEME:

4 adet yumurta

1 su.bar şeker

1/2 su.bar.sıvıyağ

1 çay.bar.süt

2,5 su.bar.rendelenmiş havuç

1 su.bar ceviz

1 paket vanilya

1 çay.kaş tarçın

1 paket kabartma tozu

alasıya un(2,5-3 bar kadar)

KREMA:

4 su.bar süt

3 yem.kaş.un

1 yem.kaş nişasta

5 yem.kaş şeker

vanilya

YAPILIŞI:

Kek hazırlanıp yağlanmış tepsiye döküp pişirilir ,kekin kıvamı akıcı olmalı un oranını ona göre ayarlayalım,benimki biraz katı oldu,dikkat edelim!!!

Krema pişirilir, vanilya koyulup,ılıtılır, kekin üzerine dökülür,soğuyunca hindistan cevizi serpilir...Bir süre buzdolabında bekletilir,üçgen veya kare dilimlenir,üzerine birer ceviz koyulup çay veya kahvenizle servis yapılır....

Kekin tarifi sevgili Pepela'dan,sağol kelebekcik :)

6 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

Adaşım canım ellerine sağlık nefis kek tarifinide aldım yorum sırasına göre yayınlıyorum yine beklerim tatlım sevgiler.

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş,sunum harıka ellerine saglık.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM
:)
MÜKEMMEL OLMUŞ..

birsence dedi ki...

hatcemmmmmmmmmmm canparemmmmmm ellerine sağlık nasıl severim birbilsen...

Unknown dedi ki...

Balparem kek değil pasta bu:)))Elleri
ne sağlık öpüyorum.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

sabah sabah olsa da yeseydim bi güzell:)

ellerine sağlık ablacım.