15 Ekim 2010 Cuma

TAVUKLU,SEBZELİ PİLAV

Görüntüsü tavuklu gibi görünsede içi sebze dolu bu pilavın,tarife geçelimmi :) MALZEME:
Haşlanmış tavuk eti
Patlıcan
Domates
Pirinç
Tereyağ
(ölçü vermiyorum,bunu size bırakıyorum)
YAPILIŞI:
Patlıcanlar çizgili şekilde soyulur,yuvarlak şekilde kesilerek tuzlu suda bekletilir..Küçük boyda domatesler kabukları ile elma diliminde doğranır..
Çok az sıvıyağda patlıcanlar,domatesler ayrı ayrı sotelenir..
Tencerede tereyağ eritilir,haşlanmış tavuk etleri üzerine domates daha sonra patlıcan dizilir,üzerine önceden ıslatılmış pirinçler yayılır,kaynayan su ve tuz eklenerek pilav pişirilir...
Pişen ve dinlenen pilav servis tabağına ters çevrilerek minik domateslerle süslenir,afiyetle yenilir.....

7 yorum:

Unknown dedi ki...

bizim evde çok sevilir başlı başına bir öğündür zaten hemen yapasım geldi ellerinize sağlık

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık hatçecim harika görünüyor

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

tam benlik harika bir tarif olmus ellerine saglik canim

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Harika bir pilav yemeye doyamaz insan görüntüsü yetiyor ellerinize sağlık sevgiler

mandalincikmazi dedi ki...

Nefisssssss.
Görüntüsüne bayıldım saraylara layik bir pilav olmuş
elcazlarına sağlık kızhatce :))
Sevgiler........

Cafe Pepela dedi ki...

Harika görünüyor,acıktırdı beni! :)

Gülcan dedi ki...

bayıldım tek kelimeyle mükemmle olmuş yiyenlere afiyet olsun.