3 Şubat 2013 Pazar

HAYDİ ILGAZ'A GİDİYORUZ :)


 Merhaba :) sayfamı çok ihmal ediyorum,sizleri çok özlüyorum ama bir tembellik var bende inanılmaz :)  Tatil bitmeden sizleri Ilgaz dağına götürmek istiyorum,hafta  sonunu burada geçireceğiz :) belki bu görüntüler beni affettirir :)...Gezimize karların süslediği uzun çam ağaçları ile başlamak istiyorum....
Zirveye çıkılan alana geldik,telesiyejle zirveye  çıkıp,kayak yapılyorsunuz,kaymayı  bilmiyorsanız manzarayı izleyip ,üşüyünce cafede salep içip ısınıyorsunuz...Aşağıya indiğinizde kızakla kayabilir ( çok keyifli ), mangalda sucuk ekmek yiyebilirsiniz...Bir de kar yağışına rast gelirseniz değmeyin keyfinize .....
İsterseniz birçok misafir hanenin bulunduğu bu alanda yada çevrede bulunan otellerde konaklıyorsunuz....
Geceyi bu  villalarda geçirip,akşam yemeğinden sonra oteldeki eğlenceye katılabilir....Kocaman kütüklerin yandığı şöminenin yanında içeceğinizi yudumlayıp,gece disco da sabahlayabilirsiniz yada sıcacık evlerin  tadını çıkarabilirsiniz...Saçaklardan sarkan buzların görünümü harika.....
Sabah,kahvaltıdan sonra çam ağaçları süslenmiş bu yolda yürüyüş yapabiliyorsunuz...
Eeee her güzel şey gibi veda vakti geldi,tekrar gelmek üzere........

3 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

Kastamonumun güzel ılgazına benden selam söyleseydin ablacım:)
özledim memeleketimi :(
öpüyorum senii..

made in funda dedi ki...

ne güzl yapmışsınız haticeciğm...bayıldım resimlere.iyi eğlenceler...

TATESAL dedi ki...

Ilgaz anadolunun sen yüce bir dağısınnnn...
bu geldi hemen aklıma canım...
karlar içinde gezmişsiniz ne güzel,sevgilerimi gönderiyorum ....