12 Eylül 2011 Pazartesi

ŞİRİN KAŞIKLAR

Sayfasını keyifle gezip,tariflerini denediğim YEŞİM arkadaşımın sayfasında görüp denediğim,çok amaçlı :) şirin kaşıklarımın tarifini,GÜLCAN arkadaşımın düzenlediği ''Çay,Kahve,Bahane'' etkinliğine gönderiyorum....

Bu şirin kaşıkları görür görmez çok sevdim ve ramazanda hemen denedim,emeğine sağlık Yeşim 'ciğim :)

Gelelim tarifimize,milföylerin buzu çözülünce kaşıkları üzerine koyup şeklince çizilir,kaşıklar yağlanmadan üzerine koyulur..

Kaşıkların üzerine yumurta sarısı sürülür ve çatalla delinir(kabarmaması için) önceden ısıtılmış fırında,tel rafların üzerinde pişirilir...

Kızaran milföyler soğuyunca üzerine ,ben krem peyniri pasta tulumbası ile sıktım,patates püresi veya istenilen bir sos koyulur :)

7 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Günaydınnnn,ne güzel kaşıklar bunlar böyle,ellerine emeğine sağlık canım :) Çok teşekkür ediyorum etkinliğimize gönderdiğin için,şimdi yayındalar,,,gene bekliyorum,sevgiler,selamlar olsun :)

xcelis dedi ki...

Ebet çok şirinmiş bu kaşıklar istediğin mamiş koyulabilir =) ellerinize sağlık afiyetler olsun

Unknown dedi ki...

Balparem tünaydın harika olmuş kaşıklar yerim ben onları ellerine
sağlık kocaman öpüyorum.

Lezzet sarayı dedi ki...

ay çok güzel çok beğendim.ellerine sağlık...

lezzet sefasi dedi ki...

cok sirin olmuslarrr
Elleriniz e saglik
Sevgiler
Sefa

Unknown dedi ki...

Balparem bu header çok hoşuma gitti
değiştim inşallah sende beğenirsin
öptüm kocaman...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok cici :=))