20 Mart 2009 Cuma

MİMLENMİŞİM:)

Becerikli,yüreği sıcacık bir arkadaşım tetesal beni mimlemiş:)konu;NELERE MUTLU OLURSUNUZ...
Mutluluk kısacık bir sözcük ama yaşandığında bir ömre bedel olur...O an hiç bitmesin istenir...Ben öncelikle sağlıklı ve ailemle birlikte olmaktan çok mutluyum..
Sıcacık bir dost sohbeti...
Denizi izleyip bir bardak çay içmek....
Yardıma muhtaç birine el uzatmak....
Görmediğim bir şehri keşfetmek...
Yeni bir damak tadı....
VEEEE son mutluluğum işimi kapattıktan sonra iyice bağlandığım blogum ,buradaki sıcacık dostlarım...
İşte bunlar benim mutluluk anlarımdan kesitlerim arkadaşım....
Tüm insanlar mutlu olsun ,mutluluğun büyüğü küçüğü olmaz önemli olan yaşanan o an...
Tşkler tetesal:).....

6 yorum:

lezzet sefasi dedi ki...

Hep mutlu kalirsin insallah

Unknown dedi ki...

Canım tüm yaşamın bahar gibi rengarenk geçsin kocaman sevgiler...

TATESAL dedi ki...

İşini kapatmışolmana çok üzüldüm canım ,umarım herşey gönlünce olurMutlu ol,mutlu kal..

Sevil Altunel dedi ki...

mutlu bir hafta sonu geçirmeni dilerim.herşey gönlünce olsun.sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

çok hoş bi site.oktay ustanın sitesinde gördüm.ordan buraya geldim.çok süper tarifler ellerinize sağlık... ahu mercan

Adsız dedi ki...

evet masada herşey var ama sen yoksun neden sen yokksunnnn? ellerine sağlık canım masada çok hoş arkadaşlıklarda. canem beni özlediğini söyledin bende geldim gelmezmiyimmm :)) sevgiler arkadaşımmm kova927 ha bu arada neden blogcudan yazmıyorsun ben bu blogspotu sevmiyorum nedense...?