3 Mart 2009 Salı

PATATES YUVASINDA CİVCİVLER:)

Bu salatayı Zuhalin karnavalında görmüştüm yapmak nasip olmamıştı.Masaya getirdiğimde misafirlerim çok beğendi,çocuklar için müthiş eğlenceli bir salata(büyüklere de):) .Bu tarifi P.D.Ç.S.E.37 SEVİNÇLİ TARİFLERE gönderiyorum...
MALZEME:
5 adet büyük boy patates
3 adet kabak
yoğurt
mayonez
maydanoz
dereotu
sıvıyağ(kızartmak için)
yumurta

YAPILIŞI:
Patatesler haşlanır,kabaklar dilimlenir ,karabiber serpiştirilmiş sıvıyağda kızartılır.Patatesler haşlanıp ılınınca içine bir kaşık yoğurt,bir kaşık mayonez,tuz koyup ezilir.Civcivleri yapmak için biraz patates ayrılır,kalan patates servis tabağının içine yuvarlak şekil vererek koyulur(içinde süt ve yağ olmadığı için yayılmıyor)kenarlarına kabaklar yerleştirilir.Patateslerin üzerine sarımsaklı yoğurt ve mayonez karışımı dökülür,üzeri maydanoz ve dereotu ile süslenir.Patatesten yapılan civcivler ve haşlanmış yumurta ile yuva oluşturulur(evde bıldırcın yumurtası olmadığı için normal yumurta kullandım)benim yumurtalar biraz kocamaan oldu:)

15 yorum:

Adsız dedi ki...

ayyy çok şık çok hoş bayıldım ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

çok güzeller canımya sevimli olmuş deniycem sağol:))

Unknown dedi ki...

Çok çok güzel olmuş.sanki gerçek yuva gibi harika görünüyorlar.civcivlere bayıldım
ellerine,emeğine sağlık canım
öpüyorum.

3prenses dedi ki...

ne kadar güzel ellerine sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)çok ciciler çok
bende bıldırcınyumurtasıyla yapıyorum, ama böylede çok hoş haticeciğim.
ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Merhaba güzelim...Bende payımı alabilirim değilmi bu enfes görünüşlü salatadan..
Görüntü çok göz alıcı olmuş önce bir güzel seyretmeli valla....
Yok yok sadece seyretmeli civcivlere kıyamam beeenn..
Ama otlarını yerimm:)))

Unknown dedi ki...

Wawww çok şeker ve şık bir salata olmuş canım ellerine sağlık sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Senin ellerinden ayrı bir güzellik kazanmışlar Hatice'm..Ellerine sağlık maharetlim benim..Çocuklar gördülermi civcivleri..))Karya'm görseydi eminim kimseye dokundurtmazdı..))Çok öpüyorum bitanem seni..Kocaman sevgilerimi gönderip anneciğinde ellerinden öpüyorum..

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIKA RKADAŞIM ÇOK ŞİRİNLER:) YEMYE KIYAMAZ İNSAN BUNLARI

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.. yemekgezegeni.com adı altında, isteyen tüm yemek blogu sahiplerinin katılabileceği bir derleme sitemiz var. www.yemekgezegeni.com

yemekgezegeni size ne fayda sağlar?

- Sitenizin ziyaretçi sayısını arttırarak popülarite sağlar.
- Sitenizin yemekgezegeni.com takipçileri tarafından güncel olarak takip edilmesini, yeni eklenen yazılarınızdan haberdar olunmasını sağlar.
- Siz de yemekgezegeni.com takipçisi olarak diğer yemek bloglarıyla daha kolay iletişime geçebilir, yeni eklenenleri takip edebilirsiniz.
Bize katılmak isterseniz: yemekgezegeni@gmail.com

made in funda dedi ki...

offf bayıldım bu manazaya haticeciğim....canım nasıl çekti amaaaaa.ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

harika olmuş sunum çok şahane ellerine sağlık canım.Rahatsızlığım nedeniyle bugün eklemeye başladım tarifleri...

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşım salatan çok harika olmuş ellerine sağlık sitenin adıda geçenlerde dikkatimi çekti çok komiğime gitti bizim buralardada öyle hiitap edilir yinede güzel bende beeklerim

mutfaktelaşı dedi ki...

dün bir programda oğlum bu civcivlerden görünce anne bana da yap demişti, inşallah beğenirde patatesi bu şekilde yedirmiş olurum, ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

selam bu ne kadar guzel bir goruntu ellerine saglik