6 Mart 2009 Cuma

KURABİYELERİM

Hadi arkadaşlar biraz hamurla
oynayalım,aynı hamura kakao,gıda boyası ekleyerek çeşit çeşit kurabiyeler hazırlayalım:)isterseniz çocuğunuzu isterseniz yeğenlerinizi(benim gibi)bu eğlenceye dahil edebilirsiniz.Hadiiii arkadaşlar önce hamuru hazırlayalım:)

MALZEME:
250 gr.margarin(yumuşak)
4,5 su.bar.un
1,5 su bar.pudra şekeri
3 adet yumurta
1 paket vanilya
1 su.bar.ince çekilmiş fındık
limon kabuğu rendesi


YAPILIŞI:
Un elenir ortası açılıp içine malzemeler koyulup,yoğurulur(hamur bozulur fazla yoğurmayın).Hamur 3.e bölünür istenilen malzemeler eklenir ve merdane ile yarım cm.kalınlığında açılıp kalıplarla şekillendiririlir.Tepsiye dizilir ve önceden ısıtılmış fırında pişirilir.Kolay gelsin arkadaşlar,iyi oyunlar çocuklar:)






14 yorum:

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım harika kurabiyeler olmuşlar.ellerine emeğine sağlık
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu dilerim sevgilerimle nilgün

Damak Tadı dedi ki...

Senin gibi harikalar kurabiyerlerde..))Ellerine sağlık Hatice'm..Tuuuuuuu 41 kere maşallah sana bitanem..)))Kocaman kocaman öperim o tatlı yanaklarından..Anneciğinde ellerinden,Ferhan'ımında yanaklarından..))


Sevgilerle

karamel mutfak dedi ki...

Canım benim harika olmuşlar bayıldım yakında senden şeker hamurlu ciciler gelirse hiç şaşırmayacagım artık:)emegine salık canım.Hayırlı cumalar mutlu hafta sonları.

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK BUNLAR ÇOK ŞEKERLER...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık maşallah sanı
rım cesaret edemeyen tek ben kaldım
kocaman sevgiler öptüm...

Adsız dedi ki...

Ben de bloğunuzu sık kullanılanlar listesine ekledim.Benim ablam da Bafra Kadastru Müd. de çalışıyor bilmem tanr mısınız eğer öalışıyorsanız diye düşündüm.

birsence dedi ki...

halam olurmusun:))))) teyzemde olur hiç farketmez...yeterki bana yap bu kurabiyelerden...:) çok tatlılar...ham edersim geldi:))) iyi hafta sonları şekercim...

Unknown dedi ki...

Çook beğendim çok güzel olmuşlar.bende oğlumla yapmayı deneyeceğim bu kurabiyeleri
ellerine sağlık canım
sevgiler

sihirlirloklava dedi ki...

çok şık olmuşlar..ellerinize sağlık....

made in funda dedi ki...

çok cici çoook.ellerine sağlık..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)
ellerine sağlık hatice..
keyifli oluyor bu tür kurabiyeler..
herkese afiyet olsun.

karamel mutfak dedi ki...

Gönlün huzur kalbin nurla dolsun gecelerin en güzeli mevlit kandilin mubarek olsun.

cesniihobby dedi ki...

Kadınlar günümüz kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor..iyi haftalar..www.missgibi.blogcu.com