5 Şubat 2009 Perşembe

MAKARNA KURABİYE




MALZEME:
250gr.margarin
1 çay.bar.sıvıyağ
1 çay.bar.yoğurt
2 adet yumurta(birinin akı üzerine)
2 çay.bar.şeker
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
5 --5,5 su.bar.un
1kaş.kakao
YAPILIŞI:
Un dışında tüm malzeme birbirine yedirilir,un koyulup hamur yapılır.Hamurdan bir parça ayrılır ve hamura kakao katılır.Hamur unlu bir zeminde merdane ile açılır,istenilen kalıpla kesilir(ben çay bardağı kullandım).Hamurların üzerine yumurta akı sürülür,Kakaolu hamur sarımsak sıkacağına koyulup kurabiyelerin üzerine sıkılır ve önceden ısıtılmış fırında pişirilir...
KURABİYEYİ BU ŞEKİLDE BİR BLOGTA GÖRDÜM AMA ÖZÜR ADINI HATIRLAYAMIYORUM.KURABİYE TARİFİ BENİM SÜREKLİ YAPTIĞIM BİR TARİF....

5 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

canim benimkurabis zaten nefis olmusta sarmisakkik fikrine bayildim afiyetler olsun canim/iyi geceler

Damak Tadı dedi ki...

Hatice'ciğim,kurabiyelerin yapımı eminim çok eğlenceli geçmiştir..Görüntüleride çok şık..Bende yabancı bloglarda ve yine bir blogda gördüm ama adını unuttum..Hatta yorum bile yazmıştım..))Hafta sonu şöyle güzel pideleri eklede gözümüz gönlümüz açılsın..))Öpüyorum yanaklarından Hatice'ciğim..Kendine iyi bak tatlım..

Sevgilerle

Adsız dedi ki...

Görüntüleri cok hos kurabiyelerin, ellerine saglik. Sevgilerimi gönderiyorum.

made in funda dedi ki...

çok hoş olmuşlar canım.ellerine sağlık.

lemanice dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım.çok güzel görünüyolar çokta lezzetlidir eminim.sevgiler banada gel.