9 Şubat 2009 Pazartesi

SÜRPRİZ KURABİYE


MALZEME:
250 gr.margarin(eritilip soğutulmuş)
3,5 su.bar.un
1 su.bar.pudra şekeri(1/3. ri üzerine)
3 yem.kaş.yoğurt
1 paket kabartma tozu
KREMA İÇİN:
1,5 su.bar.süt
1,5 yem.kaş.mısır nişastası
5 yem.kaş.tozşeker
2 yem.kaş.kakao
YAPILIŞI:
Krema için nişasta,şekeri ve kakaoyu karıştırıp,kısık ateşte yavaş yavaş sütü ilave ederek koyu muhallebi kıvamına gelene dek pişirin,soğutun.Margarin eritilip soğutulur,içine yoğurt,pudra şekeri,un ve kabartma tozunu koyarak yoğurun.Hamuru biraz dinlendirip,yumurta büyüklüğünde parçalar alıp elimizde açalım ,içine 1 tat.kaş. krema koyup kapatalım,önceden ısıtılmış fırında pişirin(beyaz kalıcak şekilde ,benimkiler biraz fazla kızardı:)).Pişirip soğuyunca üzerine pudra şekeri ekin...
İSTERSENİZ KREMA YERİNE PUDİNG KULLANIN AMA SÜT ÖLÇÜSÜNÜ AZ TUTUN Kİ KIVAMI KOYU OLSUN,
NEFİS BİR KURABİYE YILLARDIR YAPARIM HEPİMİZ VE İKRAM ETTİĞİM KİŞİLERDE ÇOK SEVİYO:)

7 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

s.a.sevgili adaşım.bende elif hatice.ziyaretine çok sevindim.hep beraber Ayet-el kürsi okumamıza katılmak istersen yorum bırakırmısın bana listeye ekleyeyim.şimdi rana arkadaşımızda okuma yapılıyor ama blogcuda sorun olduğu için ranadaki okumayı sonuçlandiramadık.inşaAllah bende okuma başladığında haber vereceğim sanada.sevgiler..iyi haftalar canım

karamel mutfak dedi ki...

süpersin yine benim canım arkadaşım senin kumpir zaten ayrılmıştı ama ben getiremedim:))bu büskivi tarifini kaybettigim defterimdeydi şimdi sen yayınlayınca altın bulmuş gibi oldum ellerin dert görmesin.

Damak Tadı dedi ki...

Hatice'ciğim 1 tane uzatır mısın bana canım??Çayımı yalnız yudumlamak bu saatlerde pek iyi olmuyor..))Şimdi bu kurabiyeler Allah bilir fırından yenide çıkmıştırlar..))Ellerine sağlık canım..Öpüyorum seni çok çok..

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık haticecim harika görünüyor afiyet olsun

Unknown dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık çikolatalı tam benlik bir tane aldım sevgiler

Marifetane hobi dedi ki...

Liste tamamlandığında her

arkadaşımız için 1 adt okumanız gerekiyor.toplamda kaç adt okunacağı liste tamamlandığında belli olacak.hayırlı günler hayırlı haftalar..

made in funda dedi ki...

ben de yaparım.nefis olur.eline sağlık canım.