27 Ocak 2011 Perşembe

BUĞDAY SALATASI

Salata için ölçü vermiyorum kişi sayısına göre yapılabilir.....
MALZEME:
buğday
nane
maydanoz
dereotu
roka
ceviz
nar
----------
SOS:
sıvıyağ
limon
nar ekşisi
sarımsak(ezilmiş)
tuz
--------------
YAPILIŞI:
Buğday akşamdan kaynar suda biraz kaynatılır ve kaynayan suyun içinde sabaha dek bekletilir...Sabah buğdaylar yumuşayana dek haşlanır...Tüm sebzeler minik minik kıyılır,haşlanıp soğuyan buğdayla karıştırılır....Sos hazırlanıp tüm malzemeler karıştırılır ve servis tabağına alınır,afiyetle yemek üzere masadaki yerini alır :)
--------------
Buğday fazla haşlanıp birazı dondurucuya atılarak daha sonra kullanılır.....

7 yorum:

Unknown dedi ki...

MERHABA ELLERİNE SAĞLIK BEN DE YOĞURTLU YAPIYORUM ÇOK GÜZEL OLUYOR.
SEVGİLERİMLE....

lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuş.aşureden kalan biraz buğdayım var bende yapayım.

Özgen dedi ki...

Hmmm çok nefis görünüyor canım eline sağlık ben bayılıyorum böyle salatalara sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Ablacıım ellerine sağlık çok lezzetli olduğundan eminim:)

Unknown dedi ki...

Haticemmm ellerine sağlık çok sağlıklı ve besleyici bir salata ol
muş ellerine sağlık öpüyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

Hatce ablam ellerine sağlık:)
nefis sağlıklı bol yeşillikli bir salata olmuş:)
ellerin dert görmesin ablamm:)
hayırlı ve bereketli cumalar dilerim..

Birsel ve İrem dedi ki...

Denemek istediğim tariflerden biri. Ellerine sağlık, nefis görünüyor. Bu aralar Pınar Labne Meşhurlar yarışmasına katıldığım için oy toplamaktan blogumla pek ilgilenemiyorum. desteklerinizi beklerim:))
Sevgiler.